Burde han holde sig på overfladen, ham den kære Jeff??
Forestil dig du skal på en liveaboard, og du får at vide at der kommer en vis Jeff C. med? Tak, der er alligevel en Gud, turens underholdning er reddet!!
Burde han holde sig på overfladen, ham den kære Jeff??
Forestil dig du skal på en liveaboard, og du får at vide at der kommer en vis Jeff C. med? Tak, der er alligevel en Gud, turens underholdning er reddet!!
Det tror jeg ikke du skal regne med
Tror det eller lad være men manden er faktisk en af de mest erfaren meget dyb vrag dykkere i verden. Planlagde og deltog i Carpathia ekspedtionen sidste år som ligger på 156m:
Klippet er på taget på 130m og det er "imponerende" at han (gang på gang) slipper af sted med det, selvom jeg umiddelbart ser følgende problemer:
Hans stages sidder helt hen i vejret og er både alu og steel
Lang løs jon line med suicide clips på hans scooter
Stor boltsaks som hænger helt hen i vejret og er den som sidder fast i nettet begge gange
Linehjulene hænger også og dasker
Hans scooter virker negativ hvilket den ikke skal
Finner med plastick spænder
Generelt virker han lidt negativ vægtmæssigt
Det virker ikke som om han har helt helium nok i sin DIL _________________ Sune Jørgensen
cmas ***, padi dm, gue-f, tdi adv. trimix, trimix blender, iantd ccr
800 dyk siden '98 fordelt på 103 vrag og 16 lande og max 102m på ccr og 100m på oc
rEvo II, x-scooter, x1, 50w hid
Dykkeriet og Helgoland
Tror det eller lad være men manden er faktisk en af de mest erfaren meget dyb vrag dykkere i verden. Planlagde og deltog i Carpathia ekspedtionen sidste år som ligger på 156m.....
Ok? Vildt. Tager naturligvis alle ord i mig igen!
Det er bare ikke lige det indtryk af vedkommende jeg fik af de to videoer. Men ok, på den anden side - hvis manden har sindsygt mange dyk om året, kan det jo ikke være 100% hver gang Min fejl...
For øvrigt lyder som om de kan kommunikere med hinanden gennem 2. trinnet. Nogen som kender dette system??
For øvrigt lyder som om de kan kommunikere med hinanden gennem 2. trinnet. Nogen som kender dette system??
Nu havde jeg ikke lyd på, men da de er på RB'er can de jo bare snakke sammen....
bare og bare det kræver man er rimelig tæt på hinanden og med en fed blanding også ret morsomt _________________ Sune Jørgensen
cmas ***, padi dm, gue-f, tdi adv. trimix, trimix blender, iantd ccr
800 dyk siden '98 fordelt på 103 vrag og 16 lande og max 102m på ccr og 100m på oc
rEvo II, x-scooter, x1, 50w hid
Dykkeriet og Helgoland
Tror det eller lad være men manden er faktisk en af de mest erfaren meget dyb vrag dykkere i verden. Planlagde og deltog i Carpathia ekspedtionen sidste år som ligger på 156m.....
Ok? Vildt. Tager naturligvis alle ord i mig igen!
Det er bare ikke lige det indtryk af vedkommende jeg fik af de to videoer. Men ok, på den anden side - hvis manden har sindsygt mange dyk om året, kan det jo ikke være 100% hver gang Min fejl...
CB, ved jeg nu ikke om du behøver. Der også folk der jævnligt kører for stærkt uden at have en skid styr på det.. Derfor kan de jo godt have haft hældet med dem indtil nu
Og som Sune skrev tidligere, så der mange ting der gør at han selv ber om sådan en situation. _________________ Morten Rude
www.dir-vest.dk - Samling tekdykkere fra det vestlige Danmark (Ikke-kommerciel side)
www.rudedyk.dk - Liveaboard i Rødehavet (Ikke-kommerciel side)
www.rudedyk.com - Dykkerbutik med vare fra Santi, Agir og andre fabrikanter (Kommerciel side)
Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa) Gå til side 1, 2Næste
Side 1 af 2
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum